Bădi – În teren! (cu NoBody)


Titlu original: Sus pe bar (Dj Grass Remix)
Artişti: Puya feat Alex
VERSURI: BĂDIŢĂ ŞTEFAN

În teren:

Bună seara doamnelor, domnilor, telespectatorilor!
În teren, F.E.F.S. Galaţi!
În teren, F.E.F.S. Galaţi!
În teren ooo
În teren ooo
În teren studentelor!

Vreau să văd toate fetele în teren, în stil barbar, stil barbar
Vreau să le văd la toate mingiile cum saar, cum saar, cum saar,
Vreau să văd doar studente, în teren, în teren, în teren,
Şi să dea eseuri multe, în teren, în teren, în teren

Hai în teren, hai în teren, hai în teren
Vrem să câştigăm doar pe teren!

Vreau să văd cum daţi eseu, iar eseu,

Să vă puneţi pe placat, până faceţi infarct,
S-alergaţi în zig-zag către but, la marcat!
Eu să mă-mbăt că aţi câştigat!
Că nimeni nu antrenează mai bine ca mine,
Ştiţi că la noi disciplina-i de bine
La toate fetele astea să munca din greu le convine,
Totu-i de bine, când fac ca mine!
Hai fetelor, în teren am spus,
Vreau să vă văd la joc, d-aia v-am adus,
Daţi eseuri într-una, duceţi scorul mai sus,
Vă mai dau un sfat, să nu fiu în plus
Acu fac schimbarea, asta-i calea,
O direcţie nouă, dute, i-aţi valea,
Vrei ca să-ţi spun cum de am habar?
Dute şi cumpără-ţi un manual!
Bagă la cap, fi atentă la mine,
Ce-ţi arăt acum, tre să execuţi bine.
Cum se numeşte terenul unde sunt?
Fiţi iar atente, încă n-am bătut
Vreau multe puncte, nu vreau grămadă
Trageţi către beţe, mai punctăm odată
Tribuna toată, se uită cum arată,
Le-ar vrea odată, să le vadă în cadă
Ai grijă dragă, vrea autograf!
Spectatorul ăsta te va face praf!
Te rog stai acolo, mai ai de marcat,
Cu echipa asta e de câştigat
Hai treci, treci, în teren,
Eu mă duc pân la gară să filmez un tren!
O să bag pân la cot mâna-n buzunar,
Ca să vă dau şi ultimu ban
Dacă ştiam că o să am aşa rugbyste-n facultate,
Antrenam mai multe, poate chiar pe toate!
Am înţeles că voi vreţi în teren,
Echipament de firmă, mulat pe corp avem,
Eseuri tari şi scheme mari,
Jucăm pentru Galaţi, nu jucăm pe bani!
Pe teren intrăm şi n-avem adversari,
Când ne văd incep să fugă de parcă sunt ogari,
Ei nu vor ca noi, să fim aşa tari,
I-am pus pe jar, e destul de claar,
Noi batem africanii, dar batem şi bulgarii,
Batem orice echipă, respectăm adversarii,
Îi vânăm pe teren, ca şi la safari
N-accidentăm deloc, nu punem pe avarii,
Noi jucăm fair-play să ne mulţumim fanii
Uite fanii, uite fanii, noi jucăm până trec anii!
Ai mobilitate, ce motricitate,
Parcă ai făcut gimnastică măi frate,
Mai bună ca tine, deloc nu se poate!
Asta e echipa mea şi mă duc la Mondial cu ea….unde vom câştiga cupa!
Lasă un răspuns

