Părerile despre campania S-o facem România!


Așa cum am scris în postarea de mai jos, pe 25 septembrie am fost la cules de căcat prin oraș. Spun asta pentru că la propriu orașul Galați este plin de căcați! Chiar și în fața băncii Raifaisen trona frumos un căcat întins pe covorul ce stă pe scările băncii, dar asta este o altă poveste în altă postare. Am fost la cules căcat în Micro 39 împreună cu colegii de la partid. Am găsit șobolani și pisoi morți, absorbante, prezervative, pampers-uri, sticle chiar și electrozi de Buzău pe care i-am luat acasă ca să fac țuică din ei. Nu știți cum se face, vă spun eu: radeți electrodul iar praful il puneți cu alcool la fiert și gata țuica. Lumea e destul de nesimțită deseori întâlnind invidizi recalcitranți, beți, nebuni care ne tot încurcau, se băgau în seamă aiurea, etc.

Lasă un răspuns

