Invidia….


MĂ MÂNDRESC CU GALAȚIU

Mă uit în ochi la Bucureșteni, mă uit și la Brăileni,
Mă uit în ochi la Ieșeni, Tulceni, mă uit și la Arădeni,
La toți în suflet numa una văd,
La toți în suflet numa una aud,
La toți în suflet numa una simt,
INVIDIA CĂ NU-S GĂLĂȚENI!
Mă uit în ochi la Târg-mureșeni, mă uit și la Reșițeni,
Mă uit în ochi la Piteșteni, Suceveni, mă uit și la Băimăreni,
La toți în suflet numa una văd,
La toți în suflet numa una aud,
La toți în suflet numa una simt,
INVIDIA CĂ NU-S GĂLĂȚENI!
Mă uit în ochi la Timișoreni, mă uit și la Ploieșteni,
Mă uit în ochi la Clujeni, Nemțeni, mă uit și la Craioveni,
La toți în suflet numa una văd,
La toți în suflet numa una aud,
La toți în suflet numa una simt,
INVIDIA CĂ NU-S GĂLĂȚENI!
De-atâta mă mândresc, de-atâta mă mândresc,
De-atâta mă mândresc și vă spun:
Decât un Buzoian, sau chiar vreun Brașovean
MAI BINE CA MINE GĂLĂȚEAN!
De-atâta mă mândresc, de-atâta mă mândresc,
De-atâta mă mândresc și vă spun:
Decât un Sătmărean, sau chiar vreun Slătinean
MAI BINE CA MINE GĂLĂȚEAN!
De-atâta mă mândresc, de-atâta mă mândresc,
De-atâta mă mândresc și vă spun:
Decât un Constănțean, sau chiar vreun Orădean
MAI BINE CA MINE GĂLĂȚEAN!

Lasă un răspuns

