Somnul de veci… printre gunoaie, câini morți și crengi!


NU, …. NU ESTE UN TITLU MACABRU DE LA UN NOU ROMAN DE-AL MEU… ci este realitatea din Cimitirul Eternitatea din municipiul Galați. Astăzi, 20 martie am fost la cimitir ca să mai văd mormântul părinților și când am ajuns în zonă m-am cutremurat și nu mi-a venit a crede ochilor ce am văzut: saci de gunoi puse pe morminte, un câine mort putrezit și mâncat de viermi și muște ce își făcea somnul de veci pe un mormânt mai sărăcăcios, crengi care încurcau circulația oamenilor și mizerie de nedescris. Noi plătim taxe la cimitir ca să aibă morții un somn liniștit dar uite că le plătim degeaba, administratorul cimitirului nu se îngrijește decât de mormintele de lângă alee, restul mai prin mijlocul parcelelor sau de pe aleile lăturalnice parcă nu există. Mai jos pozele doveditoare și Dumnezeu cu mila, ne rugăm rudele înmorântate în cimitir să nu facă precum ventilatoarele în mormânt văzând ce au deasupra!

Lasă un răspuns

