Din succesuri în succesuri, către marile progresuri!


Am distrus 3 Guverne şi 3 Coaliţii până acum. Iar asta a fost doar încălzirea.
Nu mi-am propus să scot ţara din criză. Mi-am propus doar s-o conduc acolo. Şi am reuşit!
Am făcut ca şcoala românească să scoată „tâmpiţi”. Merit un popor pe măsura mea!
Autostrăzile nu sunt o prioritate. Bordurile, da. De aceea, Adriean Videanu trebuie să facă parte din orice guvern.
Elena Udrea este unul din cei mai buni miniştri din guvern. Pentru tot poporul, vreau turism cu avionul.
Vreau să cresc TVA şi să păstrez impozitul minim.

Lasă un răspuns

