Cimitirul Vega Galaţi….doar un vis!? Sau o premoniţie a viitorului?


Dragi „tovarăşi”, în seara zilei de 24 noiembrie 2009, am avut un vis…..ciudat? E puţin spus ciudat, dar nu vreau sa devin următorul Hâncu, dacă nu ştiţi cine e Hâncu, vă spun eu acum un profesor care a prezis în România un cutremur prin anul 2000 sau 1999, în data de 15 ianuarie. Să-l lăsăm pe ăsta şi să revenim la visul meu. După cum ştiţi sau nu ştiţi, eu sunt pasionat de transport în comun, îmi place să fotografiez autobuze, trolee, tramvaie, trenuri, metrouri, etc. În visul meu eram în viitor, pe Bulevardul Brăilei poate aveam vreo 30-40 de ani, căci eram cu soţia şi copilul să le arăt oraşul natal, pe care îl iubesc şi îl laud pe unde merg…… În Ţiglina 2, am coborât dintr-un autobuz şi am vrut să merg pe jos până la linia de tramvai din Ţiglina 3. În dreptul Inelului de Rocadă, am observat un troleibuz foarte vechi, din acelea care au dispărut prin 2002 din oraş, dar recondiţionat şi mă miram cum de mai circulă, am scos în grabă aparatul foto şi l-am prins în poză exact unde opreau înainte de schimbau captatorii, lângă squarul de pe Bulevardul Siderurgiştilor. Ajuns în camera de hotel, descarc pozele şi când le introduc în laptop, mă tot uitam în poza cu troleul şi văd „CIMITIRUL VEGA”…… Cu un monument amplasat în centrul „cimitirului”. Am fugit la recepţie şi am întrebat ce s-a întamplat, şi mi-au spus că după un cutremur de prin anul 2018 blocul a căzut şi a luat foc, iar monumentul este în memoria a 40 de pompieri care au încercat să salveze oamenii de sub dărâmături şi din ghearele focului!…..  SPER SĂ FIE DOAR UN VIS ŞI NIMIC MAI MULT!!!!!

Lasă un răspuns

